Specifikacije

Dimenzije vozila

  • Dimenzije u (mm) vozila prema slici se odnose na neopterećeno vozilo sa standardnim paketom opreme i sandukom.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Spremnik goriva

  • Kapacitet spremnika: 67 litara

Gume

  • Standardna oprema s gumama za cjelogodišnju namjenu tipa 245/75 R 16 C M+S s naplatkom 8Jx16H2
  • 205/75 R 15 C s naplatkom 6Jx15H2 u opciji za gradske prometnice, podzemne garaže
  • 315/55 R 16 C MPT 81 s naplatkom 11×16 u opciji za travnate površine, makadame, prometnice i drugo

Kočnice

  • Dvokružni sustav s hidrauličkim pojačalom snage kočenja
  • Disk kočnice na obje osovine
  • Mehanička parkirna disk kočnica s djelovanjem na stražnju osovinu

Težina i opterećenje

  • Masa vozila sa sandukom: 2.800 kg
  • Masa vozila bez sanduka: 2.600 kg
  • Ukupno dopuštena masa: 5.500 kg
  • Opterećenje pojedine osovine: 2.800 kg

Ovjes i podvozje

  • Paraboličke lisnate opruge s dodatnim gumenim jastucima
  • Hidraulički amortizeri i torzione šipke na obje osovine
  • Noseći okvir vozila izrađen od visokokvalitetnog čelika velike čvrstoće osigurava krutost konstrukcije od uvijanja
  • Poprečni položaja motora uz prednju osovinu daje nisko težište i optimalnu raspodjelu opterećenja pri nadogradnji vozila priključcima

Standardni paket

  • Klima
  • Skretanje zadnjim kotačima
  • 4×4 pogon
  • Vučne spojnice

Dizel motor

  • VM R754 ST.3B turbo dizel motor, s filterom čestica aktivne regeneracije bez urea dodataka
  • 72 kW/ 98 PS pri 2.600 min-1, 340 Nm pri 1.400 min-1
  • Elektronska regulacija okretaja dizel motora papučicom ili tipkalom osigurava precizan pogon alata u radu te smanjenu buku i potrošnju goriva
  • Zupčanički prednji razvodni sustav motora osigurava pouzdan i trajan pogon perifernih uređaja te pogon hidrauličkih pumpi

Pogonski i upravljački sustav diferencijalnih osovina

  • Pogonske osovine vozila su potpuno izrađene od lijevanog čelika što osigurava veliku nosivost
  • Prednja osovina je pogonsko-upravljačka s elektronski upravljanim uključenjem spojke za prednji pogon (4×4)
  • Stražnja osovina je pogonsko-upravljačka s dvobrzinskim mehaničkim prijenosnikom za standardne odnosno vrlo spore brzine vožnje u radu s priključcima
  • Elektronski upravljana blokada stražnjeg diferencijala
  • Hidrostatsko upravljanje skretanjem, elektronski autonomno (gdje zbog sigurnosti sustava brine računalo), osigurava:
    – Skretanje samo prednjim kotača u transportnom ili po želji u radnom stanju (radijus skretanja od 6,00 m) pri čemu se u transportnom stanju stražnji servo-upravljački cilindri u poravnatom stanju automatski blokiraju radi sigurnosti vožnje
    – Kružno skretanje kotačima u radnom stanju (radijus skretanja od 3,65 m)
    – Paralelno skretanje kotača u radnom stanju (vozilo ne skreće već se translatorno giba u smjeru vožnje)

Hidrostatski pogon

  • Provjeren „automotive” hidrostatski pogon daje kontinuiranu regulaciju ubrzavanja do krajnje brzine
  • Ručno upravljiv sustav putem joysticka u kabini u ovisnosti o okretajima dizel motora
  • Hidrostatski motor s 2 brzine omogućava izmjenu radne (0-20 km/h) i transportne brzine (0-50 km/h) pod opterećenjem bez zaustavljanja, kao i vožnje unatrag (0-20 km/h)
  • “Inching” funkcija promjene brzine kretanja putem joysticka pri traženim konstantnim okretajima dizel motora u radu s priključcima

Električni sustav

  • Električni vodovi, vodonepropusni konektori, releji i osigurači te kabelski setovi izrađeni u kvaliteti automobilske tehnologije
  • Svjetlosni sustav ugrađen prema zahtjevima europskih normi u kvaliteti automobilske tehnologije
  • Akustični znak upozorenja pri vožnji unatrag
  • Napon baterije: 12 V, 110 Ah

Radna hidraulika

  • Sustav radne hidraulike čine 2 hidraulička neovisna kruga koja omogućavaju rad sa svim zahtjevnim priključcima (do 3 priključka u istovremenom radu s vozilom, naprijed, straga ili u sanduku)
  • Prvi hidraulički krug visokog pritiska (0-115 lpm, 280 bar), elektronski upravljan potenciometrom iz kabine putem proporcionalnih razvodnika u “load sensing” izvedbi, omogućuje dijeljenje u 2 neovisna hidraulička kruga na način da se:
    – zasebno regulira protok od 0-65 lpm za pogon prednjih priključaka (četke čistilice, kosilica)
    – zasebno regulira protok od 0-65 lpm za pogon stražnjih priključaka (posipač soli, usisavač čistilice)
    – sumiraju oba protoka (115 lpm) u željenu stranu, naprijed ili nazad, za pogon zahtjevnih priključaka (snježna freza)
  • Drugi hidraulički krug (0-15 lpm, 180 bar) omogućuje naizmjeničan rad s 6 dvoradnih hidrauličkih priključaka za pogon cilindara upravljiva joystickom iz kabine:
    – 4 dvoradna priključka s plivajućim položajem (upravljanje snježnim plugom, kranskom rukom kosilice, četkama čistilice i sl.)
    – neovisan dvoradni priključak prednje ploče s plivajućim položajem, rasterećenjem i pritiskom na pod, snage podizanja od 750 kg
    – neovisan dvoradni priključak za podizanje sanduka ili drugu namjenu
  • Neovisan hidraulički krug pogona ventilatora za hlađenje tekućine dizel motora te hidrauličkog ulja, elektronski upravljan računalom u ovisnosti o dostignutim stanjima putem osjetnika temperature osigurava precizno i pravovremeno dostizanje radne temperature, kako u zimskim tako i ljetnim ekstremnim uvjetima
  • Zapremina spremnika hidrauličkog ulja: 45 litara

Kabina

  • Kompaktna kabina modernog dizajna, uležištena antivibrirajućim elementima, ergonomski oblikovana s preglednim prednjim i bočnim pogledom, omogućava sigurnu vožnju u prometu i praćenje priključaka u radu
  • Visokokvalitetna zaštita temeljnog antikorozivnog sloja kabine izrađena “kataforeznim” postupkom bojanja
  • Tonirano staklo osigurava vidljivost ne umarajući vozača svjetlosnim odsjajem, a grijaći elementi vjetrobranskog stakla i bočnih vanjskih ogledala osiguravaju stalnu preglednost i u ekstremnim zimskim uvjetima
  • Bočna stakla se otvaraju kliznim pomakom unaprijed
  • Ergonomska sjedala s potporom za ruku, u opciji s zračnim ovjesom, daju siguran i udoban položaj vozača i suvozača
  • Sigurnosni pojas u tri točke, integriran u sjedalu, pruža potpunu zaštitu
  • Upravljački stup je prilagodljiv po visini i kutu s multifunkcionalnim ručicama (promjene brzine, pokazivači smjera, svjetla, pranje stakla i dr.)
  • Putno računalo s ekranom u boji prikazuje sva upozoravajuća stanja vozila (brzina vozila, okretaja dizel motora, količine goriva, temperature rashladne tekućine, hidrauličkog ulja, odabran način zakretanja kotačima, ukupno prijeđen put vozila, dnevnu relaciju i dr.)
  • LED indikativna pločica omogućuje prikaz osnovnih stanja dizel motora i vozila (grijanje motora, napon baterije, prisutnost vode u gorivu, ispravnost računala motora, tlak ulja motora, svjetlo za vožnju, ispravnost kočnog sustava, aktivirana parkirna kočnica, ispravnost pokazivača smjera vozila i prikolice)